Posted on / by Adi Ploscaru

Elevator pitch – 60 de secunde despre tine

Te salut!

Săptămâna aceasta, la ultimul Seminar de finanţare pentru afaceri, am avut plăcerea să aflu despre 2 proiecte antreprenoriale frumoase. Aflate la început de drum, ele au un potenţial de creștere imens, mai ales alături de un investitor cu experienţă, cum ar fi un business angel. Nefiind ușor de abordat, când vei avea ocazia să îl întâlnești, asigură-te că ești pregătit sa dai totul, într-un mod autentic și convingător, pentru a-l informa, pentru a-i stârni curiozitatea și pentru a-l convinge că business-ul tău merită toţi banii.

CUM faci acest lucru? Spune-ţi povestea într-un minut, pentru că sunt șanse foarte mari să nu ai mai mult timp la dispoziţie. Mesajul tău ar trebui să cuprindă răspunsul la următoarele întrebări:

  • Cine ești – descrie-te într-o frază
  • Ce faci – pornește de la misiune și lista de produse/servicii
  • Ce problemă rezolvă produsul sau serviciul tău
  • Cine sunt clienţii tăi și cât de mare este piaţa/nișa
  • Cine sunt competitorii
  • Care este avantajul tău competitiv/propunerea unică de vânzare – cu ce te diferenţiezi faţă de competiţie
  • Ai un demo sau un prototip – arată-i cum funcţionează în timp ce prezinţi
  • Call to action – ce vrei de la investitor, ce oferi în schimb, de ce să bage bani în business-ul tău și nu în altul
  • De Ce–ul tău – de ce faci ceea ce faci

Leagă frazele cursiv, repetă prezentarea și cere feedback. Îţi vei îmbunătăţi pitch-ul și vei vorbi entuziast și autentic despre tine.

Tu cum te-ai simţit când a trebuit să te prezinţi într-un timp foarte scurt? Ce structură de mesaj ai folosit? Lasă-mi măcar o idee, într-un scurt mesaj, sub articol.

Succesul este o călătorie care începe cu TINE!

Pe curând,
Adi

Lasă un răspuns